Administrare imobiliară
Serviciile oferite,

Citirea contoarelor din apartamente apă rece şi apă caldă o data la șase luni.

Verificarea și reparaţia instalaţiilor interioare.

Servicii de comunicare prin internet a situaţiei plăţilor aferente cotelor de contribuţie către proprietarul apartamentului sau a chiriaşului.

Întocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale aferente angajaţilor şi colaboratorilor.

Prezenţa administratorului după un program stabilit la sediul asociaţiei, în spaţiu amenajat, asigurarea la timp a materialelor consumabile necesare pentru curaţenie.

Întocmirea documentației necesare pentru transformarea unei asociați de locatari în asociație de proprietari.

Preluam asociații de proprietari sau locatari în administrare din orașul Timișoara, pentru mai multe detalii vă rugăm consulați oferta noastră.

Legislația în vigoare click aici !

Important !. Aceste declaraţii se depun din luna septembrie 2010

Programe informatice necesare pentru întocmirea declaraţiilor la contractele de convenţie civilă.

Declaraţia unică D112 se poate depune la casa de pensii sau la ANAF. Daca e prima data când se depunde D112 atunci trebuie depusă inainte declaraţia 010

Informații de pe site-ul anaf click aici !

Obligații fiscale ale asociațiilor de proprietari – informații utile click aici !